۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۵۰۶۳۰
در پایان مسابقات نوبت صبح مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان ۳ نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
کد خبر: ۳۲۹۴۵
کشتی فرنگی نوجوانان جهان| صعود ۳ نماینده ایران به نیمه‌نهایی؛ یک کشتی‌گیر حذف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (9 مرداد) در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است که سه نماینده ایران به نیمه‌نهایی رسیدند، سعیدی‌نوا از دور رقابت‌ها حذف شد و عباسی هم برای ادامه کارش در گروه شانس مجدد باید منتظر فینالیست شدن کشتی‌گیر ژاپنی باشد.

نتایج کشتی‌گیران ایران تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم پیام احمدی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم بارادزیاک از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر هاروکو شینا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل النار زیادوف از آذربایجان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 55 کیلوگرم محمدرضا غلامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 شو تاکاهاشی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 1 بر 1 از سد یوری کاراپتیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول با نتیجه 6 بر 1 مغلوب زالان پک از صربستان شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 80 کیلوگرم علیرضا عباسی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر محمد النجار از فلسطین را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 بیباریس شیمیربک از قزاقستان را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 11 بر 2 مقابل تایزو یوشیدا از ژاپن مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین عبدولی در دور نخست با نتیجه 12 بر 3 دانیلا زوبکوف از مولداوی کشتی را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف الدار لازار از روسیه را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر آندرس کرن از اسلواکی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

مسابقات مرحله نیمه نهایی این اوزان  عصر امروز برگزار می شود./تسنیم

 

برچسب ها: کشتی فرنگی کشتی نوجوانان #ترکیه تیم کشتی نوجوانان مسابقات قهرمانی
ارسال نظر
آخرین اخبار